Gobierno de España. Ministerio de Hacienda Y Función Pública. Abre nueva ventana Secretaría de Estado de Presupuestos y Gastos
Administración Presupuestaria

Dirección General del Plan y del Mecanismo de Recuperación y Resiliencia

Director General: Jorge Fabra Portela

Ligazón ao Portal da Transparencia

Direccións

Paseo de la Castellana, 162
28071 Madrid

Teléfono: 91 583 55 12

Funcións

    A Dirección Xeral do Plan e do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia exercerá as seguintes funcións:

  • a) O soporte técnico aos Ministerios, organismos, Comunidades Autónomas, Entidades locais e resto de entidades implicadas no deseño do Plan, así como nas modificacións do mesmo que poidan resultar necesarias.
  • b) A proposta de fitos e obxectivos, así como a definición dos indicadores correspondentes aos mesmos que se establezan no plan.
  • c) O seguimento dos este fitos e obxectivos do plan.
  • d) A proposta de fitos e obxectivos, así como a definición dos indicadores correspondentes que haberán de configurar o cadro integral de mandos («scoreboard») establecidos na normativa reguladora do MRR
  • e) O seguimento, a elaboración e a remisión de informes correspondentes ao cadro integral de mandos.
  • f) O desenvolvemento das avaliacións do Plan previstas no marco do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
  • g) A supervisión dos progresos en relación cos fitos e obxectivos do Plan.
  • h) Elaboración das propostas de informes previstos na normativa reguladora do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
  • i) Elaboración das propostas relativas ás declaracións de xestión e das solicitudes de pago da contribución financeira e, cando cumpra, do tramo de préstamo previsto na mesma. Todo ello, en los términos y condiciones que prevea dicha normativa reguladora del Mecanismo de Recuperación y Resiliencia.
  • j) O soporte técnico á preparación da Conferencia Sectorial do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
  • k) O seguimento e acceso á información das modificacións orzamentarias que correspondan en relación co servizo 50 dos Orzamentos Xerais do Estado, e como consecuencia do que se estableza no Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia ou nas súas modificacións.
  • l) As tarefas de comunicación encomendadas ao Estado Membro en relación coas actuacións do Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
  • m) El soporte técnico para la implantación de sistemas tendentes a garantizar la conformidad con las normas europeas y nacionales de las contribuciones acreditadas para su presentación a la Comisión Europea para la solicitud de los desembolsos comprometidos.
  • n) El seguimiento a efectos informativos y, en su caso, de comunicación a la Comisión, de cualquiera de las obligaciones que se establezcan en la normativa europea reguladora del Mecanismo de Recuperación y Resiliencia en relación con los gastos asociados a la ejecución del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, incluidas las referidas al tratamiento de eventuales gastos afectados por incumplimientos normativos, conflicto de interés, fraude o doble financiación. A estos efectos, estará facultada para recabar la información necesaria cualquier organismo o entidad responsable de adoptar las medidas pertinentes o de efectuar los controles establecidos.
  • ñ) A proposta das medidas correctoras precisas para asegurar o funcionamento correcto do sistema de xestión e control do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
  • o) A proposta do desenvolvemento lexislativo e a normativa relacionada coa xestión e control do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia.
  • p) A representación nos comités e grupos de traballo de coordinación do Mecanismo de Recuperación e Resiliencia e doutros comités ou órganos colexiados onde sexa competente.
  • q) As tarefas de supervisión ou verificación que lle poida encomendar a Comisión Europea á Autoridade responsable.
  • r) A coordinación co IGAE a fin de ter coñecemento continuo dos controis realizados pola mesma.
  • s) A proposta das directrices que puidesen ser necesarias para a execución do plan.
  • t) Todas as actuacións necesarias para a finalización e peche do Mecanismo de Recuperación Resiliencia.
  • u) As Relacións coa Secretaría Xeral do Tesouro e Financiamento Internacional a efectos do seguimento dos retornos correspondentes ao Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia, así como a contabilización dos mesmos.
  • v) O Seguimento da execución do plan en termos orzamentarios.
  • w) La propuesta de desarrollo legislativo y la normativa relacionada con la gestión y de las transferencias y préstamos recibidos del Mecanismo de Recuperación y Resiliencia, así como la elaboración de las normas de adecuación de las contribuciones al Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia que sea preciso establecer en su caso.
  • x) La negociación y/o definición de la posición del Ministerio de Hacienda con la Comisión Europea y otras instituciones del Reglamento del Mecanismo de Recuperación y Resiliencia y, en su caso, de sus modificaciones, sin perjuicio de las competencias Ministerio de Economía, Comercio y Empresa.